رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

در روزهای 12و13 فروردین‌ماه بوستان‌های شهر قم از ساعت 16 پذیرای شهروندان خواهند بود/خانواده‌ها سفره افطار را به دل طبیعت ببرند

مطلب بدون عنوان 774
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در روزهای 12و 13 فروردین، بوستان‌ها از ساعت 16 عصر پذیرای زائران و مسافران و شهروندان در قم هستند.

مهدی کلانترزاده در گفتگویی با اشاره به برنامه‌های 12 و 13 فروردین امسال اظهار داشت: روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی سالروز رحلت حضرت خدیجه(س) برنامه‌های فرهنگی مناسب و ویژه‌ای نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: اجرای این ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به‌خصوص پس از افطار در 20 بوستان شهری برای شهروندان و زائران برنامه‌ریزی‌شده است.

وی تصریح کرد: اسامی این بوستان‌ها در قالب پویش افطاری در طبیعت به اطلاع شهروندان گرامی رسیده است و سعی شده تا برنامه‌های مناسبی جهت حفظ حرمت ماه رمضان در این ایام به اجرا برسد.

کلانترزاده در مورد برنامه‌های مدیریت شهری در برگزاری روز طبیعت عنوان کرد: در روزهای 12 و 13 فروردین‌ماه، بوستان‌های شهر قم از ساعت 16 عصر پذیرای شهروندان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: پیرو درخواست مکرر مردم در مورد روز طبیعت که همراه با خانواده از ظرفیت تفریحی بوستان‌ها استفاده کنند تدابیر لازم دراین‌باره اتخاذ شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: طبق تصمیم اتخاذشده در مجموعه مدیریت استان، خدماتی که در بوستان‌های سطح شهر برای شهروندان موردنیاز است از ساعت 16 روزهای 12 و 13 فروردین تا اذان صبح ارائه خواهد شد تا در کنار حضور خانواده در طبیعت، حرمت ماه رمضان نیز صیانت شود.

وی افزود: همچنین برای حضور زائران و مسافرین در قم نیز با توجه به اینکه شرایط روزه‌داری را ندارند 4 بوستان ازجمله بوستان‌های فدک و مهدی و امام رضا(ع) و نیایش به‌عنوان استراحتگاه مسافرین در نظر گرفته‌شده است.

کلانترزاده بیان کرد: امیدواریم با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود بتوانیم شرایط بهتری را برای زائران و مسافران فراهم بیاوریم، البته دستگاه‌های فرهنگی استان و قرارگاه 19 دی و شهرداری درزمینهٔ برنامه‌های فرهنگی تلاش خوبی در پیش‌گرفته‌اند و برنامه‌های فرهنگی و بانشاطی برای روز طبیعت پیش‌بینی‌شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم خانواده‌ها با توجه به برنامه بوستان‌ها از ساعت 16 تا اذان صبح در شرایط مناسب و فضای شاد و مفرحی در طبیعت حضور یابند و تقاضا داریم خانواده‌ها نیز سفره افطار خود را به دل طبیعت ببرند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: همچنین از پایگاه‌های بسیج و مسجدی‌ها و گروه‌های جهادی تقاضا داریم سهمی در پذیرایی از روزه‌داران در بوستان‌ها داشته باشند و اگر قرار است افطاری ساده‌ای برگزار کنند آن را به دل طبیعت و بوستان‌های شهری ببرند.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nGNc